Постинг
06.04.2018 19:57 -
Нощните автобуси
От утре (7-ми април) в София ще стартира за пореден път нощен градски транспорт. Както казват хората по-добре късно отколкото никога. Дано това заработи нормално, но имам един елечентарен въпрос "Защо пл. Батемберг е избран като център за среща на четирите линии?". Има друга, много по-добра и транспортно обезпечена точка - мостът пред стадион Васил Левски, където имате достатъчно пространство и отлични връзки. Защо трябва да се съсипват жълтите павета от тежките автобуси. Но една пришълка в София (разбирай Фандъкова и един гл. архигект, който е оправил мегаполис като Червен бряг какво могат да измислят и да почувстват града.
Все пак си позволявам да се преосмисли местоположението на свързващата точка в името на една пом-хуманна и спокойна градска среда.
Все пак си позволявам да се преосмисли местоположението на свързващата точка в името на една пом-хуманна и спокойна градска среда.
Главорезите на хамас почнаха да се преда...
Израелската армия съобщи за превземането...
Израел отхвърли исканията на Хамас. Дрон...
Израелската армия съобщи за превземането...
Израел отхвърли исканията на Хамас. Дрон...
Все едно линиите трябва да минават през жълтите павета за да обслужват идеалния център и да не обикалят излишно. В противен случай се получават обиколки по периферията на центъра, които водят до отлив на пътници поради необходимостта да се върви около километър до спирките и сериозното удължаване на времепътуването до кварталите. Примерно линия Люлин-Младост е уместно да минава пряко по Цар Освободител и Тодор Александров вместо да обикаля по периферията на центъра.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 8